dag 09 - mina (mitt) syskon

Tro det eller ej men jag har faktist en bror vid namn Robin Uddberg. Han fyller 20 den 23 februari. Han går på john bauer gymnasiet och tar studenten 2011. Jag och min bror känner inte varandra fast vi bott i samma hus i 15 år. Han har inte pratat med mig sen jag var 10. då tänker ni "men man kan inte, inte prata med sitt syskon" då säger jag jo tydligen. Det roliga är att alla mina kompisar blir jätte fnittriga om dom ska äta hos oss och Robin också ska äta. Lite kul. Har faktist kompisar som aldrig har sett honom. Han ser rätt bra ut och är jätte duktig på innebandy. Finns som inget mer att säga om honom när vi inte känner varandra. Får hoppas det löser sig i framtiden för jag vill också ha ett syskon som alla andra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå känner inte varandra? bråkar in typ å pratar inte eller vadå?

2010-12-17 @ 17:12:07
Postat av: Caroline

asså menar du att ni ser varandra VARJE dag utan att hälsa elr nåt???:O:O:O

2010-12-20 @ 17:19:28
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: jaha okej,hoppas du inte tog ilal upp för frågan?:)

2010-12-20 @ 18:04:48
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback